Канон в субботу шестую Великого Поста на Повечерии. Воскрешение праведного Лазаря
Начало канона
Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь.
Сла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.
Царю́ Небе́сный, Уте́шителю, Ду́ше и́стины, И́же везде́ сый и вся исполня́яй, Сокро́вище благи́х и жи́зни Пода́телю, прииди́ и всели́ся в ны, и очи́сти ны от вся́кия скве́рны, и спаси́, Бла́же, ду́ши на́ша.
Святы́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас. (Трижды.)
Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Пресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша; Влады́ко, прости́ беззако́ния на́ша; Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.
Го́споди, поми́луй, (трижды). Сла́ва, и ны́не:
О́тче наш, И́же еси́ на Небесе́х, да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на Небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный да́ждь нам днесь; и оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лука́ваго.
Тропарь, глас 1:
О́бщее воскресе́ние / пре́жде Твоея́ Стра́сти уверя́я, / из ме́ртвых воздви́гл еси́ Ла́заря, Христе́ Бо́же. / Те́мже и мы, я́ко о́троцы побе́ды зна́мения нося́ще, / Тебе́ победи́телю сме́рти вопие́м: / оса́нна в вы́шних, / благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне.
Го́споди поми́луй, (12 раз). Сла́ва, и ны́не:
Прииди́те, поклони́мся Царе́ви на́шему Бо́гу.
Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Христу́, Царе́ви на́шему Бо́гу.
Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему.
1В коне́ц, псалом Давиду, внегда внити к нему Нафа́ну проро́ку, 2егда́ вни́де к Вирсави́и, жене́ Ури́еве, 50
3Поми́луй мя, Бо́же, по вели́цей ми́лости Твое́й, и по мно́жеству щедро́т Твои́х очи́сти беззако́ние мое́. 4Наипа́че омы́й мя от беззако́ния моего́, и от греха́ моего́ очи́сти мя. 5Яко беззако́ние мое́ аз зна́ю и грех мой предо мно́ю есть вы́ну. 6Тебе́ Еди́ному согреши́х, и лука́вое пред Тобо́ю сотвори́х, я́ко да оправди́шися во словесе́х Твои́х и победи́ши, внегда́ суди́ти Ти. 7 Се бо в беззако́ниих зача́т есмь, и во гресе́х роди́ мя ма́ти моя́. 8Се бо и́стину возлюби́л еси́, безве́стная и та́йная прему́дрости Твоея́ яви́л ми еси́. 9Окропи́ши мя иссо́пом, и очи́щуся, омы́еши мя, и па́че сне́га убелю́ся. 10Слу́ху моему́ да́си ра́дость и весе́лие, возра́дуются ко́сти смире́нныя. 11Отврати́ лице́ Твое́ от грех мои́х, и вся беззако́ния моя́ очи́сти. 12Се́рдце чи́сто сози́жди во мне, Бо́же, и дух прав обнови́ во утро́бе мое́й. 13Не отве́ржи мене́ от лица́ Твоего́, и Ду́ха Твоего́ Свята́го не отыми́ от мене́. 14Возда́ждь ми ра́дость спасе́ния Твоего́, и Ду́хом Влады́чним утверди́ мя. 15Научу́ беззако́нныя путе́м Твои́м, и нечести́вии к Тебе́ обратя́тся. 16Изба́ви мя от крове́й, Бо́же, Бо́же спасе́ния моего́, возра́дуется язы́к мой пра́вде Твоей. 17Го́споди, устне́ мои́ отве́рзеши, и уста́ моя́ возвестя́т хвалу́ Твою́. 18Яко а́ще бы восхоте́л еси́ же́ртвы, дал бых у́бо, всесожже́ния не благоволи́ши. 19Же́ртва Бо́гу дух сокруше́н, се́рдце сокруше́нно и смире́нно Бог не уничижи́т. 20Ублажи́, Го́споди, благоволе́нием Твои́м Сио́на, и да сози́ждутся сте́ны Иерусали́мския. 21тогда́ благоволи́ши же́ртву пра́вды, возноше́ние и всесожега́емая: тогда́ возложа́т на олта́рь Твой тельцы́.
Канон, творение святаго отца господина Андреа Критскаго, Иерусалимиты. Глас 1
Песнь 1.
Ирмос: Песнь побе́дную пои́м вси Бо́гу, / сотво́ршему ди́вная чудеса́, мы́шцею высо́кою, / и спа́сшему Изра́иля, / я́ко просла́вися.
Припев: Сла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.
Ме́ртва четверодне́вна воскреси́в, Спа́се мой, Ла́заря, / тли измени́л еси́ мы́шцею высо́кою, / и показа́л еси́ я́ко си́льный власть Твою́.
Возгласи́в Ла́заря из гро́ба, а́бие воскреси́л еси́, / но ад до́ле го́рце рыда́ше, / и стеня́ трепета́ше, Спа́се, вла́сти Твоея́.
Прослези́лся еси́, Го́споди, над Ла́зарем, / показу́я воплоще́ние смотре́ния Твоего́, / и я́ко естество́м Бог сый, / естество́м по нам был еси́ Челове́к.
Ма́рфины сле́зы и Мари́ины утоли́л еси́, Го́споди, / из ме́ртвых Ла́заря воскреси́в, Спа́се, / и показа́в одухновле́нна ме́ртваго вла́стию Твое́ю.
Зако́ном естества́ челове́ча вопроси́л еси́, Влады́ко: / где положе́н бысть Ла́зарь? / Показу́я всем, Спа́се, и́стинное е́же к нам смотре́ние Твое́.
Закле́пы сокруши́л еси́ тогда́ а́довы, возгласи́в Ла́заря, / и держа́ву стрясл еси́ борца́, / и покори́л еси́ пре́жде Креста́, / трепета́ти Тебе́, еди́не Спа́се.
Свя́зня Ла́заря, от а́да держи́маго, Влады́ко, / я́ко Бог предвари́л еси́, и разреши́л еси́ от уз, / к Твоему́ бо вся, Си́льне, и́дут повеле́нию.
Слава: Отца́ просла́вим, Сы́на, и Ду́ха, / Тро́ицу неразде́льную, во Еди́нице Естества́, / и со а́нгелы Ю́, я́ко еди́наго несозда́ннаго Бо́га славосло́вим.
И ныне, Богородичен: Непрело́жно родила́ еси́ Де́во Ма́ти Созда́теля естества́, / от Свята́го Ду́ха по благоволе́нию О́тчу бы́вша е́же есмы́, / кроме́ измене́ния и смеше́ния.
Песнь 2.
Ирмос: Вонми́ Не́бо, и возглаго́лю, / и воспою́ Христа́, / еди́наго Человеколю́бца.
Сла́ва Тебе́ возгласи́вшему то́кмо, / и из гро́ба ме́ртва четверодне́вна дру́га воздви́гшему Ла́заря.
Услы́ша гла́са Твоего́ безду́шный, / и одушевле́н от ме́ртвых воста́ а́бие, / сла́вя Тя, Го́споди.
Повеле́ние живоно́снаго гла́са Твоего́ прии́м, / смердя́щий воста́ от гро́ба, Спа́се мой, Ла́зарь.
Прослези́лся еси́ над дру́гом, Спа́се мой, / уверя́я на́ше, я́коже носи́л еси́, естество́, / и сего́ воскреси́л еси́.
Вострепета́ я́коже ви́де ад, / па́ки теку́ща а́бие свя́зана укро́йми, / гла́сом к зде́шнему животу́.
Ужасо́шася евре́йстии наро́ди / егда́ возгласи́в, Спа́се, / воскреси́л еси́ сло́вом смердя́щаго Ла́заря.
Сотрясо́шася сокро́вища а́дова, / я́ко одушевле́н бысть а́бие ни́зу Ла́зарь, / тогда́ гла́сом Оживи́вшаго.
Песнь 3.
Ирмос: Ка́мень, его́же небрего́ша зи́ждущии, / сей бысть во главу́ угла́. / Той есть Ка́мень, / на не́мже утверди́ Це́рковь Христо́с, / ю́же от язы́к искупи́.
Чу́до стра́нное и пресла́вное, / ка́ко Созда́тель всех, е́же не неве́дяше, / я́ко не ве́дый вопроша́ше: / где лежи́т, его́же рыда́ете; / где погребе́ся Ла́зарь, / его́же пома́ле из ме́ртвых жи́ва / вам воскрешу́ Аз?
Ка́мень, его́же тебе́ привали́ша погре́бшии тя, / сего́ взя́ти Иису́с повеле́в, / а́бие воскреси́ тя, возгласи́в тебе́: / Ла́заре воста́ни, гряди́ ко Мне, / да твоего́ ад устраши́тся гла́са.
Ма́рфа и Мари́а Го́споди, рыда́ньми вопия́сте: / се его́же люби́л еси́ четверодне́вен смерди́т, / а́ще бы еси́ был зде, тогда́ не бы у́мерл Ла́зарь. / Но я́ко неразлу́чен везде́, / сего́ а́бие возгласи́в воздви́гл еси́.
Пролия́в над дру́гом сле́зы смотре́ния ра́ди, / показа́л еси́ плоть от нас взе́млемую, / существо́м не мне́нием, Спа́се, соедини́вшуюся Тебе́, / и я́ко Человеколю́бец Бог, / сего́ а́бие возгласи́в воздви́гл еси́.
Увы́ мне вои́стинну, ны́не погибо́х, вопия́ше ад, / си́це возглаша́ше сме́рти глаго́ля: / се Назоряни́н до́льняя подвиза́, / и утро́бу мою́ посека́я, / бездыха́нна ме́ртва возгласи́в воздви́же.
Где евре́йское безу́мие; где неве́рие? / Доко́ле чужди́и, доко́ле лестцы́, / зрите́ уме́ршаго гла́сом исходя́ща, и не ве́руете Христу́, / вои́стинну сы́нове тьмы вси вы.
Слава: Еди́наго от Тро́ицы вем Тя, а́ще и воплоти́лся еси́, / еди́наго и сла́влю, Сы́на воплоще́нна, / от Богоро́дицы безсе́менно прозя́бшаго, / и со Отце́м и Ду́хом еди́наго Сы́на славосло́вима.
И ныне, Богородичен: Стра́нное и стра́шное виде́ние смотре́ния, / е́же предзре́ша нело́жнии проро́цы Де́ву Богоро́дицу, / безсе́менно у́бо заче́ншую, и нетле́нно ро́ждшую Бо́га, / пребыва́ющую же по рождестве́ Чи́стую.
Песнь 4.
Ирмос: Взя́тся со́лнце, и луна́ ста в чи́не свое́м, / возне́слся еси́, Долготерпели́ве, на Дре́во, / и водрузи́л еси́ на нем Це́рковь Твою́.
Прослези́лся еси́, Го́споди, над Ла́зарем, / показа́в я́ко Человек еси́, / и воздви́гл еси́, Влады́ко, уме́ршаго, / и показа́л еси́ лю́дем, я́ко Сын еси́ Бо́жий.
Бездыха́нный услы́ша повеле́ние Твое́: / гряди́ вон Ла́заре, / теки́й воста́ше с пелена́ми, и скака́ше, Бла́же, / показу́я держа́ву Твою́.
Ма́рфины сле́зы и Мари́ины утоли́л еси́, Христе́ Бо́же, / возгласи́в Ла́заря самовла́стно, / воздви́гл еси́ гла́сом и поклони́ся Тебе́.
Прослези́вся я́ко Человек над Ла́зарем, / воздви́гл еси́ его́ я́ко Бог. / Вопроси́л еси́: где погребе́ся четверодне́вный? / Уверя́я, Бла́же, вочелове́чение Твое́.
Стра́сти зна́мения и Креста́ Твоего́, уверя́ти хотя́, Бла́же, / а́дово несы́тное чре́во растерза́в, / возста́вил еси́, я́ко Бог, четверодне́внаго.
Кто ви́де, кто слы́ша, я́ко воста́ челове́к ме́ртвый смердя́щий? / Илиа́ у́бо воздви́же и Елиссе́й, / но не от гро́ба, но ниже́ четверодне́вна.
Пое́м Твое́, Го́споди, могу́тство, / пое́м и стра́сти Христе́, / о́нем бо я́ко благоутро́бен чудоде́йствовал еси́, / си́ми же смотри́тельно ят еси́ я́ко Челове́к.
Бог еси́ и Челове́к, и́стинствуяй вещьми́ и имены́, / предста́л еси́ гро́бу пло́тию, Сло́ве, / и воздви́гл еси́ я́ко Бог четверодне́внаго.
Ужасо́шася, Влады́ко, евре́йстии наро́ди, / я́ко ви́деша воста́вша ме́ртва из гро́ба Ла́заря со гла́сом Твои́м, / и пребы́ша непокорли́ви чудесе́м Твои́м.
Слава: Безнача́льно возсия́л еси́ от Отца́ Твоего́, / я́ко еди́н сый от Тро́ицы, Спа́се, / в ле́то в Ду́се из де́вственных Ты проше́л еси́ крове́й, / плоть взем Пресу́щественный.
И ныне, Богородичен: Зача́тие безсе́менное Богоро́дицы, / рождество́ кроме́ стра́сти тле́ния, / Бог бо обоя́ чудоде́йствовавый истощи́ Себе́, / да нам соедини́тся.
Песнь 5.
Ирмос: Твой мир даждь нам, / Сы́не Бо́жий, / ино́го бо ра́зве Тебе́ бо́га не зна́ем, / И́мя Твое́ имену́ем, / я́ко Бог живы́х и ме́ртвых еси́.
Жизнь сый, Го́споди, и свет и́стинный, / Ла́заря возгласи́в воскреси́л еси́, / я́ко си́лен бо всем показа́л еси́, / я́ко Бог живы́х и ме́ртвых еси́.
Нестерпи́мое Твое́ повеле́ние, Иису́се, / не терпя́ ад мно́гих прие́мый убоя́ся, / и четверодне́вна су́ща Ла́заря, со гла́сом жи́ва, а не ме́ртва дая́ше.
Персть совоку́пль ду́ху, дре́вле бре́ние Ду́хом жи́зни, / одуши́вый Сло́ве сло́вом Твои́м, / и ны́не же сло́вом воскреси́л еси́ от тли дру́га из преиспо́дних.
Ма́нию Твоему́, Го́споди, сопроти́вися никто́же, / егда́ бо ме́ртваго гласи́л еси́ Ла́заря, / а́бие бездыха́нный востава́ше, / и у́зы нося́, нога́ма хожда́ше.
О иуде́йское безу́мие! О омраче́ние враго́в! / Кто ви́де мертвеца́ из гро́ба востаю́ща? / Илия́ дре́вле воскреси́, / но не от гро́ба, но ниже́ четверодне́вна.
Непобеди́ме, Долготерпели́ве, / вся нас ра́ди творя́й я́ко Бог, и терпя́й я́ко Челове́к, / прича́стники вся ны сотвори́ Ца́рствия Твоего́, / моли́твами Ла́заревыми.
Слава: Пребезнача́льная, собезнача́льная, единочестна́я Тро́ице, / О́тче Вседержи́телю, и Сы́не, и Ду́ше Святы́й, / Еди́нице Свята́я триипоста́сная, / су́щия от Ада́ма спаса́й, ве́рно Тя воспева́ющия.
И ныне, Богородичен: Пречи́стое чре́во Твое́ освяти́, Чи́стая, / плоть из него́ прие́мый / Пребоже́ственный, в Тро́ице покланя́емый, / из Отца́ Сло́во и с Ду́хом Бог.
Песнь 6.
Ирмос: Отве́ргл мя еси́ во глубины́ се́рдца морска́го, / и спасл еси́ мя, Спа́се, от рабо́ты сме́ртныя, / и разреши́л еси́ у́зы беззако́ний мои́х.
Вопроси́л еси́: где есть? вся ве́дый, / прослези́лся же еси́, Спа́се, я́ко Челове́к естество́м, / воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.
Возгласи́л мя еси́, Спа́се, из а́да преиспо́дняго, / вопие́т Ла́зарь к Тебе́, разруши́телю а́да, / и воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.
Оде́ял мя еси́, Спа́се, в бре́нное те́ло, / и вдохну́л ми еси́ жизнь, / и ви́дех свет Твой, / и воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.
Одуши́л еси́ Ты, бездыха́нный о́браз пло́ти моея́, Спа́се, / стягну́л мя еси́ костьми́ и жи́лами, / и воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.
Всесне́дное растерза́в чре́во а́дово, / исто́ргнул мя еси́, Спа́се, Твое́ю вла́стию, / и воздви́гл мя еси́ ме́ртва повеле́нием Твои́м.
Носи́л еси́, Спа́се, смеше́ние мое́ всеце́ло, / сохрани́л же еси́ чи́сту пречи́стую утро́бу, / из нея́же проше́л еси́ воплоти́вся, еди́н сый Тро́ицы.
Слава, Троичен: Тро́ице Свята́я, прославля́ю Твое́ благоутро́бие / и со а́нгелы пою́ трисвяту́ю песнь: / поми́луй ду́ши нас воспева́ющих Тя.
И ныне, Богородичен: В пречи́стую Твою́ утро́бу вни́де Сло́во, / соблюде́ же па́ки по рождестве́ сию́ чи́стую, Богороди́тельнице, / чу́до вои́стинну пресла́вное.
Песнь 7.
Ирмос: Су́щим в пещи́ отроко́м Твои́м, Спа́се, / не прикосну́ся, ниже́ стужи́ огнь. / Тогда́ трие́, я́ко еди́неми усты́ поя́ху, / и благословля́ху, глаго́люще: / благослове́н Бог оте́ц на́ших.
Над мертвеце́м прослези́лся еси́, Спа́се Человеколю́бче, / да пока́жеши всем лю́дем, / я́ко Бог сый, нас ра́ди Челове́к яви́лся еси́, / и во́лею прослези́лся еси́, / о́бразы нам предлага́я серде́чныя любве́.
Четверодне́вный Ла́зарь, Спа́се, / я́ко услы́ша ни́зу глас Твой, воста́в воспе́ Тя, / и ра́дуяся си́це вопия́ше: / Ты Бог и Созда́тель мой, / Тебе́ покланя́юся и пою́ воскреси́вшаго мя.
А́ще и у́зами обложе́н есмь, / Ла́зарь ни́зу вопия́ше Свободи́телю, / но ника́коже во чре́ве пребу́ду а́дове, / а́ще то́кмо воззове́ши мя, Ла́заре, гряди́ вон. / Ты бо свет мой и живо́т.
Молю́ тя, Ла́заре, ад рече́, воста́ни, / изы́ди от закле́пов мои́х ско́ро, отыди́ у́бо, / добро́ бо мне еди́наго рыда́ти го́рце отъе́млема, / не́жели всех, и́хже пре́жде а́лча поглоти́х.
О что косни́ши, Ла́заре, глаго́лет, / гряди́ вон, зове́т стоя́ Друг твой: / изы́ди у́бо, да и аз осла́бу прииму́, / отне́леже бо тя снедо́х, на блева́ние пи́ща устро́ися ми.
Что не воста́неши Ла́заре ско́ро, воззва́ из до́лу ад рыда́я? / Что не а́бие воскре́с тече́ши отсю́ду? / Да не и други́х ми плени́т Христо́с, воскреси́в тя.
Удивля́емь был еси́ Влады́ко Христе́, чу́дная тогда́ соде́лав мно́гая, / свет бо слепы́м, глухи́м же у́ши отве́рзл еси́ сло́вом, / и дру́га Ла́заря из ме́ртвых, я́ко Бог возгласи́в воздви́гл еси́.
Слава, Троичен: Тро́ическую воспои́м песнь, / сла́вяще безнача́льнаго Отца́, и Сы́на, и Ду́ха Пра́ваго, / еди́нственное еди́но Существо́, / е́же Тро́ически воспои́м: / Свят, Свят, Свят еси́ Тро́ице.
И ныне, Богородичен: Я́ко еди́наго от Тро́ицы Тя, Христе́, сла́вим, / я́ко от Де́вы вопло́щься, / кроме́ преложе́ния челове́чески вся претерпе́л еси́, / не отсту́пль естества́ оте́ческа Иису́се, а́ще и соедини́лся еси́ нам.
Песнь 8.
Ирмос: Небеса́ небе́с и вода́, я́же превы́ше небе́с, / благослови́те, по́йте Го́спода, / и превозноси́те Его́ во ве́ки.
Творе́ц и Содержи́тель всех, / за милосе́рдие во Вифа́нию прии́де, воздви́гнути Ла́заря.
Четверодне́вный смердя́, и пово́йми обя́зан, / измени́ся дыха́нием бездыха́нный, / возгласи́вшу Ти, Го́споди.
Иуде́йстии лю́дие, я́ко ви́деша уме́ршаго, / Твои́м гла́сом воста́вша, Христе́, распыха́хуся.
Омраче́ннии о све́те иуде́е, / что не ве́руете Ла́зареву воста́нию, Христо́ву начина́нию?
Да ра́дуется Сио́н и да пое́т Жизнода́вца, / воскреси́вшаго сло́вом от гро́ба Ла́заря.
Во́и небе́снии и род земны́х воспе́ша Тя, / егда́ Спа́се мой Ла́заря воздви́гл еси́.
Слава: Со Отце́м и Сы́ном Ду́ха славосло́влю / и поя́ немо́лчно взыва́ю: / Трисвяты́й, сла́ва Тебе́.
И ныне, Богородичен: Тебе́ благословлю́ и покланя́юся Ро́ждшемуся из Де́вы, / не разлу́чшуся престо́ла святы́я сла́вы Твоея́.
Песнь 9.
Ирмос: Сотвори́ держа́ву мы́шцею Свое́ю, / низложи́ бо си́льныя со престо́л, / и вознесе́ смире́нныя Бог Изра́илев. / В ни́хже посети́ нас Восто́к с высоты́, / и напра́вил ны есть на путь ми́ра.
Да пое́т чу́до Вифа́ния с на́ми, / в ней бо прослези́ся Созда́тель, зако́ном естества́ пло́ти, / Ла́заря воскреша́я, / и Ма́рфины сле́зы про́чее, и плач Мари́ин в ра́дость прелага́я, / мертвеца́ воздви́гл есть.
Уверя́я Сло́ве, Воскресе́ние Твое́, / призва́л еси́ Ла́заря из гро́ба, и воздви́гл еси́ я́ко Бог, / да пока́жеши лю́дем Бо́га же и Челове́ка вку́пе вои́стинне су́ща, / и воздви́гша храм телесе́ Твоего́.
Стрясл еси́ врата́ и вереи́ желе́зныя, / устраши́л еси́ ад гла́сом Твои́м, / ужасе́ся же с ним и смерть а́бие, / я́ко ви́деша Ла́заря, Спа́се, су́ща в них у́зника, / одушевле́нна гла́сом и воскре́сша.
Ужасо́шася вси, / я́ко ви́деша Тя, Спа́се, слезя́ща, Ла́заря уме́рша, / и глаго́лаху наро́ди: / виждь, ка́ко его́ любля́ше. / А́бие у́бо возгласи́л еси́ его́, и воста́в бездыха́нный, / отложи́ тле́ние повеле́нием Твои́м.
Потрясо́шася врата́, сокруши́шася вереи́, / разреши́шася у́зы ме́ртваго гла́сом си́лы Христо́вы, / и ад го́рько воздыха́ше рыда́я, и свои́м вопия́ше: / увы мне, кий и отку́ду глас оживля́яй ме́ртвыя?
Воста́ни отсю́ду послу́шав гла́са, / Друг бо твой вон приглаша́ет тя: / Сей есть пре́жде воскреси́вый ме́ртвыя. / Илия́ у́бо воздви́же ме́ртва, и Елиссе́й ку́пно, / но Сей бе о́неми и глаго́ляй и де́йствуяй.
Пое́м Твою́, Сло́ве, непобеди́мую кре́пость, / костьми́ бо и жи́лами уме́рша / воздви́гл еси́ сло́вом Твои́м, я́ко всех Созда́тель, / и сего́ воскреси́л еси́, Спа́се, от преиспо́дних, / я́коже вдо́выя сы́на су́ща на одре́.
Слава: Тро́ице Всесвята́я, / О́тче безнача́льный Бо́же, / собезнача́льный Сы́не и Боже́ственный Сло́ве, / Уте́шителю Благи́й, Ду́ше Святы́й Бо́жий, / еди́ный и трисо́лнечный Све́те, соесте́ственное Существо́, / еди́не Бо́же и Го́споди, уще́дри мир.
И ныне, Богородичен: Вся сотвори́вый в прему́дрости, Иису́се, / и во всего́ мя оболки́йся из Де́вы, / и весь пребыва́яй при́сно в не́дрех Отца́, / Святы́й Дух Твой, Христе́, на ста́до Твое́ низпосла́в / я́ко Бог, осени́ нас.
Окончание канона
Достойно есть яко воистинну блажити Тя, Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего. Честне́йшую Херуви́м / и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, / без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, / су́щую Богоро́дицу, Тя велича́ем.
Го́споди поми́луй, (трижды.) Сла́ва, и ны́не:
Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, молитв ради Пречистыя Твоея Матере, преподобных и богоносных отец наших, святаго праведнаго Лазаря и всех святых помилуй нас. Аминь.