Шрифт

Чтения Священного Писания на каждый день от Пасхи до Пятидесятницы

Чтение Апостола и Евангелия в понедельник 4 седмицы по Пасхе

Апостол в Деяниих, зачало 24.

Во дни о́ны, муж не́кий бе в Кесари́и, и́менем Корни́лий, со́тник от спи́ры нарица́ющияся Итали́йския, благогове́ин и боя́йся Бо́га со всем до́мом свои́м, творя́й ми́лостыни мно́ги лю́дем и моля́йся Бо́гу всегда́, ви́де в виде́нии я́ве, я́ко в час девя́тый дне, А́нгела Бо́жия сше́дша к нему́ и ре́кша ему́: Корни́лие. Он же воззре́в нань и пристра́шен быв рече́: что есть, Го́споди? Рече́ же ему́: моли́твы твоя́ и ми́лостыни твоя́ взыдо́ша на па́мять пред Бо́га. И ны́не посли́ во Иоппи́ю муже́й и призови́ Си́мона, нарица́емаго Петра́. Сей стра́нствует у не́коего Си́мона усмаря́, ему́же есть дом при мо́ри, той рече́т тебе́ глаго́лы, в ни́хже спасе́шися ты и весь дом твой. И я́коже оты́де А́нгел глаго́ляй Корни́лию, пригласи́в два от рабо́в свои́х и во́ина благочести́ва от служа́щих ему́, и сказа́в им вся, посла́ их во Иоппи́ю. Воу́трие же, путьше́ствующым им и ко гра́ду приближа́ющымся, взы́де Петр на го́рницу помоли́тися, в час шесты́й. Бысть же приа́лчен и хотя́ше вкуси́ти, гото́вящым же о́нем, нападе́ нань у́жас, и ви́де не́бо отве́рсто и сходя́щ нань сосу́д не́кий, я́ко плащани́цу ве́лию, по четы́рем кра́ем привя́зан и ни́зу спуща́емь на зе́млю, в не́мже бя́ху вся четвероно́гая земли́ и зве́рие и га́ди и пти́цы небе́сныя. И бысть глас к нему́: воста́в, Пе́тре, заколи́ и яждь. Петр же рече́: ника́коже, Го́споди, я́ко николи́же ядо́х вся́ко скве́рно или́ нечи́сто. И се глас па́ки к нему́ втори́цею: я́же Бог очи́стил есть, ты не скверни́. Сие́ же бысть три́щи, и па́ки взя́ся сосу́д на не́бо.

Евангелие Иоанна, зачало 24.

Рече́ Госпо́дь ко прише́дшым к Нему́ иуде́ем: яды́й Мою́ Плоть и пия́й Мою́ Кровь во Мне пребыва́ет, и Аз в нем. Я́коже посла́ Мя живы́й Оте́ц, и Аз живу́ Отца́ ра́ди, и яды́й Мя, и той жив бу́дет Мене́ ра́ди. Сей есть хлеб сше́дый с небесе́, не я́коже ядо́ша отцы́ ва́ши ма́нну и умро́ша, яды́й хлеб сей жив бу́дет во ве́ки. Сия́ рече́ на со́нмищи, учя́ в Капернау́ме. Мно́зи у́бо слы́шавше от учени́к Его́, ре́ша: же́стоко есть сло́во сие́, и кто мо́жет Его́ послу́шати? Ве́дый же Иису́с в Себе́, я́ко ро́пщут о сем ученицы́ Его́, рече́ им: сие́ ли вы блазни́т? А́ще у́бо у́зрите Сы́на Челове́ческаго восходя́ща, иде́же бе пре́жде? Дух есть, и́же оживля́ет, плоть не по́льзует ничто́же. Глаго́лы, я́же Аз глаго́лах вам, дух суть и живо́т суть, но суть от вас не́цыи, и́же не ве́руют. Ве́дяше бо искони́ Иису́с, кто суть неве́рующии, и кто есть предая́й Его́. И глаго́лаше: сего́ ра́ди рех вам, я́ко никто́же мо́жет приити́ ко Мне, а́ще не бу́дет ему́ дано́ от Отца́ Моего́. От сего́ мно́зи от учени́к Его́ идо́ша вспять и ктому́ не хожда́ху с Ним. Рече́ же Иису́с обемана́десяте: еда́ и вы хо́щете ити́? Отвеща́ у́бо Ему́ Си́мон Петр: Го́споди, к кому́ и́дем? Глаго́лы живота́ ве́чнаго и́маши, и мы ве́ровахом и позна́хом, я́ко Ты еси́ Христо́с, Сын Бо́га жива́го.